keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Esittäytyminen

Olen päätoiminen kieltenopettaja Salon kansalaisopistosta, opetan saksaa ja ranskaa.
Suunnittelen yleisesti kieltenopetusta meillä ja olen muutenkin opiston toiminnan
kehittämisessä mukana. Sosiaalinen media kiinnostaa kovasti sekä minua itseäni, että myös opistoammme.
Olen myöhässä tehtävien ym. kanssa täällä Verpaalissa, palasin juuri saksan opiskelijoideni kanssa Münchenin matkalta.
Lähiopetuskurssien lisäksi minulla on toista vuotta meneillä saksan verkkokurssi,
"Stammtisch-saksaa verkossa". Käytämme maksullista NING-alustaa kurssilla, sekä SKYPEN ryhmäpuhelutoimintaa. MIKOGO näytönjakaja on myös tuttu, sekä SECOND LIFE, jota käytimme verkkokurssin kanssa viime vuonna. FACEBOOK, WIKIT ja BLOGIT ovat myös tuttuja. Tällä hetkellä minulla on kolme blogia opetuksen tukena, saksan ja ranskan opiskelijoille suunnatut blogit, sekä Münchenin matkablogi. DIGITAL STORY TELLING koulutukseen olen myös osallistunut Turun Satu Nurmelan ohjauksessa.
Osallistun Verpaaliin oppiakseni uutta, tutustuakseni uusiin välineisiin,jakaakseni kokemuksia, sekä verkostuakseni muiden sosiaalisesta mediasta kiinnostuneiden kanssa! 
Nürnberg, Anne Pajunen 2011
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti